BoXXer

Garantie & reparatie

Op al onze producten zit wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast wettelijke garantie op producten, geldt er voor sommige producten fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Een storing in apparatuur is altijd vervelend en komt meestal op een slecht moment. Wij helpen je graag om het probleem op te lossen. Indien een reparatie door onze eigen monteurs afgehandeld kan worden moet je rekening houden met een afhandelingstijd van 2 weken. Als we een artikel naar een fabrikant moeten sturen (bijv. bij reparatie onder garantie) dan is de gemiddelde afhandelingstijd 4 weken.

Als een artikel tijdens de garantie-periode ter reparatie aangeboden wordt brengen we geen kosten in rekening. Tenzij er sprake blijkt te zijn van val- of stootschade, vocht- of waterschade of schade door ondeugdelijk gebruik. Die schade valt buiten de garantieregeling.

Reparaties binnen ons verzorgingsgebied

Kleine apparaten
Als je binnen ons verzorgingsgebied woont, kun je je (kleine) defecte apparaat bij een van onze winkels inleveren. Dan nemen we je gegevens en de klacht op en gaat het apparaat naar ons Service Center. Afhankelijk van het apparaat en de aanschafwaarde repareren wij tot een bepaald bedrag direct. Bij reparaties die boven dit bedrag uitkomen, nemen we altijd eerst contact met je op. Bekijk onze reparatievoorwaarden voor de hoogte van het bedrag.

Grote apparaten
Als je een probleem hebt met een groot apparaat, neem dan contact op met onze klantenservice. We plannen dan een afspraak met een monteur in. In de meeste gevallen kunnen we al binnen 2 werkdagen een monteur bij je langs laten komen om het probleem te beoordelen.

Reparaties buiten ons verzorgingsgebied

Kleine apparaten
Bij een defect aan een klein apparaat neem je contact op met de klantenservice. Als het een reparatie onder garantie betreft dan kun je het apparaat naar ons sturen, maar in veel gevallen is het sneller om het apparaat direct naar de fabrikant te sturen. Onze medewerker van de klantenservice kan je van de benodigde informatie voorzien.

Wil je de reparatie via ons laten verlopen, dan is dat uiteraard mogelijk. Houd er dan wel rekening mee dat de afhandelingstijd zo'n 1,5 tot 2 weken langer zal zijn dan wanneer je het direct opstuurt. Je bent zelf verantwoordelijk voor het versturen van het defecte apparaat en de daarbijhorende portokosten. Wanneer een apparaat bij ontvangst inderdaad defect blijkt te zijn, nemen wij de verzendkosten van het retour sturen voor onze rekening.

Als je een vraag hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Grote apparaten
Als je een probleem hebt met een groot apparaat, neem dan contact op met ons Service Center. Telefonisch bespreken we de mogelijkheden om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.